DAG 4

Idag är det söndag, min fjärde dag på detta kickstart-program och jag har totalt snöat in på Gawin DeGraws skönt gungande låt Chariot. Jag provade en av de andra smoothisarna (heter det verkligen så i plural?) från foldern till frukost men den var långt från samma smaksensation som bärvarianten, i alla fall enligt min smak. Så imorgon får det bli jag och Mr.Bär igen! :) Danssjälen är fortfarande glad från igår och det är som att jag har en liten svans av harmoni hängandes efter mig :) Min hy har gått en smula banans och jag anar att det är reningsprocessen som visat sig lite mer ordentligt men förutom det känner mig bara allmänt pepp! :)
 
 
Här ovan ser ni det andra av gårdagens två matexperiment! ..och det blev faktiskt otroligt gott, Grönsaksgryta med sting! kallar jag denna skapelse (receptet kommer komma ut här på bloggen såsmåningom). En portion av denna har fått tjänstgöra som min lunch idag tillsammans med kulturbilagan av DN och en flaska gurk- och citronvatten. Söndagsmys!
 
Nu blir det middag här och imorgonbitti far jag till Linköping för att starta min arbetsvecka med några Forever-dagar där!
 
Tjing och trevlig söndagkväll :)
 
 
 
 

Kommentera här: