DAG 8

Idag, denna detox-dag nummer 8 i ordningen, startade jag med en grymt god frukost bestående av en hallon- och passionsfruktssmoothie! För att göra en sådan behöver du 2 dl havremjölk, 1 skopa Ultra shake (vanilj), 1 passionsfrukt, 1,5 dl frysta hallon och 2 msk Aloe vera Berry.
Sen är det bara att mixa och njuta :)
 
 
..och jösses, va god den var! :P 
 
Efter frukosten bar det sen iväg till jobbet, som idag har inneburit en massagedag på tunnelbande-depån i Vällingby. 5 kunder à 45 minuter stod på schemat så det blev ett ganska ordentligt fyspass det, skönt! Till lunch hade jag med mig stuvad spenat med morötter och ett osötat fullkornsbröd med tahini. 
 
 
Jag har kännt mig fylld av en harmonisk energi hela dagen och trotts att det varit en ganska fysisk dag känner jag mig fortfarande allert och pepp. Mm, det är som att energin räcker lite längre nu. Snart är det dags att laga middag här men innan dess ska jag boka en tvättid i lilla tvättelitvättstugan och innan jag önskar er en trevlig kväll vill jag även dela med mig av denna fantastiska energibomb :D
Lyssna och njut!
 
 
"..det kittlar och du såg att jag log.."


Tjipp och hajk, vi hörs imorgon! :)
 
 
 

Kommentera här: