DAG 9

Idag är det min sista dag på denna inre resa, en resa som gett mig otroligt mycket! Wow, vilken grej. Och jävlar i mig, jag grejade det :D
Bara känslan av DET är fantastisk!
 
 
Idag har jag varit mitt inne i centrala Stockholm, nio våningar upp i luften och masserat personalen på Pandox. Tio behandlingar senare är jag nu en smula trött i kroppen (men inte mer än vanligt efter ett Pandox-pass) men börjar så smått peppa igång för kvällens dans! :D
 
Min frukost bestod idag av en hallon- och kokossmoothie..
..och till lunch blev det sen en grymt god blomkål- och linsgryta med fetaost och gojibär.
(recept på både smoothien och grytan kommer komma upp här på bloggen under helgen)
 
Imorgon kommer jag berätta lite mer om mina reslutat och hur jag upplevt dessa nio dagar.
Men först tänker jag ge mig hän till kvällen och bara njuta! :)
 
Kärlek
 
 
 
High up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
 

Kommentera här: