Välkommen!

Hej, och varmt välkommen, va roligt att just Du hittat hit!
 
Tanken med denna blogg är att inspirera och guida Dig genom vårt 9 dagars kickstart-program baserat på ekologiskt odlade och kallpressade Aloe veran från Forever Living Products.
 (www.foreverliving.se)
 
 
 
Och jag som gör detta heter Kinna.
En person som älskar möjligheten att inspirera, en kreativ själ som gång på gång slås av hur fantastiskt livet är bara man vågar vara öppen för det. Jag driver min egen verksamhet via Forever living, arbetar deltid som massageterapeut och tar allt som oftast även uppdrag som kroki- och målerimodell. För mig ger det den perfekta blandning av fysik, teori och avslappning. 
 
Under vintern har Forever-ledningen tagit fram denna 9-dagars detox, ett väl sammansatt program som jag under 13 dagar framöver kommer guida er genom.
 
Jag hoppas ni vill följa mig på resan!
 
 
Investera i dig själv. 
Det lönar sig - det är där du ska bo restan av ditt liv. 
 
 
 
 

Kommentera här: